برای داشتن رابطه خوب با فرزندان بزرگ‌سال خود، با این ۶ رفتار خداحافظی کنید حمایت بیمه از انسولین‌های نسل جدید؛ دوسر برد برای بیمار و بیمه‌گر امّاواگر‌های مصرف آهن در زنان اشتغال و تأمین معیشت؛ دو چالش دختران مجرد دهه‌های ۵۰ و ۶۰ پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (چهارشنبه، ۶ تیر ۱۴۰۳) | کاهش دمای روزانه در سطح استان از جمعه هزینه داروی بیماران خاص کمتر از ۱۰ درصد قیمت واقعی است سخنگوی قوه‌قضائیه: تضمین سلامت انتخابات از سوی مجریان باید به‌خوبی صورت گیرد | آخرین وضعیت پرونده فساد در فوتبال شناسایی ۱۲۲ مورد مثبت تب دنگی از ابتدای سال در کشور | تب دنگی در چهار استان شیوع دارد معجزه آناناس برای کاهش وزن و لاغری این خوراکی محبوب کبد کودکان را تهدید می‌کند قول وزیر کار به بازنشستگان تأمین‌اجتماعی: علی‌الحساب حقوق بازنشستگان را به‌محض تأمین منابع، پرداخت می‌کنیم + ویدئو بهترین زمان شام خوردن | برای جلوگیری از افزایش وزن در این زمان شام بخورید دلایلی که شما را به خوردن برخی مواد غذایی معتاد می‌کند + راه حل‌های ترک اعتیاد مصرف غذا‌های مضر پرداخت بدهی ۱۷۹ زندانی جرایم غیر عمد در سه ماه گذشته آمار ازدواج در خراسان‌رضوی، بیش از دوبرابر آمار طلاق است | حدنگاری ۹۲ درصد از اراضی کشاورزی استان و صدور سند مالکیت برای آن‌ها + فیلم محور فیروزکوه مسدود است نتایج نهایی آزمون استعدادهای درخشان هفته اول مرداد اعلام می‌شود | انتشار کلید سوالات تا ۹ تیر توضیحات وزیر کار درباره واریزی به حساب بازنشستگان کشوری و تأمین‌اجتماعی مدیر عملیات حج تمتع آمار بازگشت حجاج ایرانی را تشریح کرد (۶ تیرماه ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

تداوم بارش برف در خراسان رضوی تا صبح فردا | امشب دمای هوای مشهد به منفی ١۶ درجه می‌رسد ( ٢١ دی‌ماه ١۴٠١)

  • کد خبر: ۱۴۴۸۲۹
  • ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹
تداوم بارش برف در خراسان رضوی تا صبح فردا | امشب دمای هوای مشهد به منفی ١۶ درجه می‌رسد ( ٢١ دی‌ماه ١۴٠١)
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به تداوم بارش برف تا صبح پنجشنبه در خراسان رضوی، گفت: امروز دمای هوای این کلان‌شهر در سردترین ساعات به منفی ١۶ درجه و در گرم‌ترین ساعات به منفی ٨ درجه می‌رسد.

به گزارش شهرآرانیوز، مرتضی اثمری در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در ٢۴ ساعت گذشته فریمان با کمینه دمای منفی ٢١ درجه سردترین و بردسکن با بیشینه دمای ٨ درجه بالای صفر گرم‌ترین شهرستان‌های استان بوده‌اند. بیشترین سرعت وزش باد از شهرستان بردسکن با ۵۴ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است. بیشترین بارندگی از کاخک گناباد به میزان ١۵ میلی‌متر و بارش برف در فریمان با ١٨ سانتی‌متر ثبت شده است.

وی با اشاره به اینکه طی این مدت دمای هوای مشهد بین منفی ۵ درجه و منفی ١٠ درجه در نوسان بوده است، گفت: امروز دمای هوای این کلان‌شهر در سردترین ساعات به منفی ١۶ درجه و در گرم‌ترین ساعات به منفی ٨ درجه می‌رسد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: با توجه به تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی، بارش برف برای مناطق شمالی و شرقی استان تا صبح پنجشنبه ادامه دارد و در این مدت در مناطق کوهستانی و مستعد کولاک برف، مه‌آلودگی و کاهش دید رخ خواهد داد و در مناطق بادخیز وزش باد شدید را خواهیم داشت.

وی ادامه داد:، امروز و فردا به‌علت برودت هوا در بیشتر مناطق استان دمای هوای حداقل شبانه به کمتر از منفی ١۵ درجه خواهد رسید و یخبندان و لغزندگی معابر را به‌همراه خواهد داشت. از ظهر جمعه جو‌ پایدار و همراه با افزایش دما خواهد بود. البته هوای سرد شبانه با شیب کمتر تا اواخر هفته آینده ماندگار است. گفتنی است تا فردا صبح بارش برف در مشهد به‌صورت پراکنده ادامه دارد.

با توجه به گزارش مرکز پایش آلاینده‌های زیست‌محیطی مشهد، کیفیت هوای این کلان‌شهر در ۲۴ ساعت گذشته با عدد شاخص کلی ٣٣ و هم‌اکنون ٢٧ در شرایط پاک قرار دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->